maandag 1 december 2014

24-11, wat was je mooi.

Wat was dit een heerlijke dag.

Het begon met lekker uitslapen (door een foutje, maar dat betekend niet dat ik er niet van kon genieten C: ).
Na lekker te hebben gedoucht en een bakje koffie met m'n moeder te hebben gedronken, ben ik langzaam aan naar de Hogeschool Utrecht gefietst om hier een dagje te 'proef-studeren'.
Nou bummer! Dat hadden ze niet verwacht..
Na in wat lessen gedropt te zijn en enkele uurtjes voor me uit staren ben ik weer naar huis gegaan om me klaar te maken voor een concert waarvan ik nooit had gedacht het ooit mee te maken:
Het concert van Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators.



Na heel veel stres en last van mijn kledingcrisis ben ik toch maar op weg gegaan, op naar de Heineken Music Hall.

Vanaf Utrecht Centraal ben ik verder gereisd met vrienden waarmee ik naar het concert ging.
En na een biertje, een eentonig optreden van het voorprogramma en een paar (uhum, veel) wc-bezoekjes ging het licht toch net iets te vroeg uit, waarna het concert begon... Nee, echt: we waren net nog een drankje gaan halen en de wc nog een bezoekje gaan brengen toen alles begon, fijn. -.-

Snel door de menigte gemaneuvreerd, stonden we bij de eerste deunen, met inmiddels nog maar een halfvol glas, toch nog (ongeveer) op onze plek en kon het genieten beginnen.
En dat is nou precies wat ik de hele avond lang heb gedaan! (Toevallig..)

Het was een feest waarbij iedereen genoot, waarbij iedereen mee deed en waarbij iedereen alleen maar kan glimlachen als 'ie eraan terug denkt.

En ook dit is wat ik zeker zal doen, en natuurlijk zal ik iedereen nog een hele tijd opzadelen met mijn verhalen en enthousiasme over deze dag (/deze gitaarheld), want oh, wat was hij geweldig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten