vrijdag 7 november 2014

Verjaardag en nog wat.

Oeps, dat is al wel heel lang geleden..

Tuurlijk heb ik een goed excuus bedacht: instapeisen en tentamens.
En ik weet dat ik hiermee alles goed heb gepraat, dus dat is fijn.

Maar tentamens is niet het enige wat mij deze week bezig hield, ik was namelijk ook nog jarig. En dan ook niet zomaar jarig maar ik bereikte (eindelijk) de leeftijd dat ik voor de wet volwassen ben en de bom van zorgverzekeringen, belastingen en zelfstandigheid barste.



Natuurlijk zou je zeggen dat ik blij ben; ik heb de beste cadeautjes ooit gehad en ben super erg verwend, lekker uit eten geweest en super veel felicitaties en lieve berichtjes en kaartjes ontvangen.
Dit maakte heel veel goed, maar ik moest leren aangezien ik vandaag nog een tentamen heb.. Balen!!

Gelukkig is het hierna dan wel echt over en mag ik best tevreden zijn over hoe mijn tentamens zijn gegaan.

Maar door al deze dingen en mijn blog die een beetje weg is gezakt in deze hectiek, bedacht ik om niet meer te proberen een wekelijkse post te plaatsen over de onzin die ik mee maak; deze zijn er al in overvloed.
Ook ga ik niet elke dag een artikel reviewen om er maar wat te plaatsen.

Ik wil graag mijn speciale ervaringen met jullie delen; dingen als de geweldige concerten waar ik naar toe ga, de leuke nieuwe dingen die ik ontdek of de onzin die ik wel de moeite waard vind om te delen.
Zo blijven mijn post (hoop ik) de moeite waard om te lezen en blijft mijn blog nog een beetje uniek aangezien ik een uitgesproken mening heb over ALLES wat ik doe, zie en meemaak...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten