dinsdag 23 september 2014

If I stay..

Omdat het film festival is was het heerlijk druk en rook je de popcorn en nacho's al als je alleen al langs de bios liep, heerlijk..

Maar bij een film in de bioscoop hoort natuurlijk eten en ook wij hadden dus een bak popcorn en een beker cola gehaald en gingen op jacht naar onze plekken (wat altijd zo'n heerlijk gedoe is).

Eenmaal neergeploft tussen de mensen begon de film en hierbij het jeuken van mijn muggenbulten die ik die dag ervoor blijkbaar had opgelopen.

Een film van 2,5 die mij niet heeft verveelt doet toch iets goed (misschien een leuke acteur? lees Jamie Blackley).

De keuze die Mia moet maken is een keuze waar niemand voor wilt staan; het is misschien wel de enige keuze waarvan je wilt dat iemand anders 'm voor je maakt.
Hierdoor wordt de film 'catchy' en is 'ie een stuk minder voorspelbaar; zou jij meteen weten of je kiest voor leven zonder je familie of een relatie die misschien op z'n einde loopt..?

Het was voor mij alweer een tijdje geleden dat ik naar de bioscoop was geweest en was ook nooit echt mijn favoriete ding; ik baal altijd dat ik er te laat achter kom dat de film een verfilming is waarna ik dan weer baal dat ik niet eerst het boek heb gelezen omdat die negen van de tien keer beter is. (Ik ga het boek denk ik toch achteraf nog lezen..)

Toch blij dat ik ben geweest geniet ik nog steeds na van die heerlijke popcorn-smaak. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten