dinsdag 16 september 2014

typische maandagen

Net een dag voor de hertentames en ik besluit een stukje voor een blog te typen.
Dit omdat het vandaag weer een typische maandag was die zich afspeelde op een dinsdag…
Gister avond al kwam ik er achter dat ik vandaag de eerste twee uur vrij was: ‘ Yes! Eindelijk een keer op tijd!’ , dit omdat ik er meestal pas na het ontbijt achter kom en dan met een chagerijnig hoofd mijn ontbijt verder op eet en nadenk over waarom ik wekker niet later had gezet, me niet per-ongeluk had verslapen of niet gewoon de roosterwijzigingen gecheckt had.


Na heerlijk uitgeslapen te hebben en samen met mijn moeder koffie te hebben gedronken ben ik langzaam aan naar school vertrokken. Heerlijk kletsend rustig aan gefietst en ruim op tijd aangekomen is de eerste die ik op school tegen kom mijn duitsdocente. En hier begint het begin van mijn maandag op een dinsdag.
Hiermee wil ik niet zeggen dat mijn duitsdocente zo’n vreselijke docent is; ze doet dr werk heel goed.

Gelukkig was ik deze dag vroeg uit en hadden we veel vrijwerktijd in de lessen waardoor ik heerlijk weg kon dromen bij mijn muziek van The Maine.

Thuis, toch gesloopt van mijn mini-schooldagje had ik geen behoefte aan leren waar ik achteraf waarschijnlijk heel erg van ga balen..
Maarja, series zijn zo verlijdelijk…

En nu, inmiddels gedouched en neergeploft voor de tv, zit ik helemaal klaar voor een avondje bankhangen die natuurlijk begint met gtst.


Zo terugblikkend valt mijn dag nog best mee en had ik hem misschien toch iets minder dragelijk moeten maken door mijn nodige portie leerwerk toe te voegen, maarach, daar is het nu te laat voor…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten